[Zawgyi]
ဒီျပႆနာက မၾကာခဏ ၾကဳံရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ၾကဳံခဲ့တဲ့ သေဘၤာ ၄ စီးက ျပႆနာေလးေတြကို တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ေျပာျပပါမယ္။
ပထမတစ္စီးက container သေဘၤာပါ။ သေဘၤာေပၚေရာက္ေတာ့ အင္ဒို ဓာတ္ႀကိဳး ေျပာျပခ်က္အရ black out test စမ္းေတာ့ Emergency generator auto-start က အလုပ္လုပ္ပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ Generator အတြက္ ACB က close လုပ္မေပးဘူး ေျပာပါတယ္။ Manual ေတာင္းၿပီး drawing ဖတ္ၾကည့္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ component ေတြကို မွတ္ထားလိုက္ပါတယ္။ ACB မွာ spring status ကိုၾကည့္ေတာ့ charged ကို ျပေနပါတယ္။ တစ္ကယ္စမ္းယင္ ၾကည့္ရမယ့္ အခ်က္ေတြနဲ႔ တိုင္းရမယ့္ ေနရာေတြကို ေလွ်ာက္ၾကည့္ထားလိုက္ပါတယ္။ ၿပီးမွ စမ္းဖို႔ ဓာတ္ႀကိဳးကို အကူအညီ ေတာင္းရပါတယ္။
ဒီ switch board က ေတာ္ေတာ္ေလး ေဟာင္းေနပါၿပီ။ ACB ကလည္း Hyundai အမ်ဳိးအစား fix mounting ပါ။ တစ္ခုခုဆို လုပ္ရမွာ မေခ်ာင္ပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး Test mode selector switch က Generator ကို လည္မလည္စစ္တဲ့ option ဘဲပါ ပါတယ္။ Power On တဲ့ အပိုင္းမပါ ပါဘူး။ ဒီေတာ့ စမ္းခ်င္ယင္ MSB ကေန ESB ဆီသြားတဲ့ feeder breaker ကို ျဖတ္ၿပီး simulation black out လုပ္ေပးရပါတယ္။ MSB ကေန အဝင္ power ျပတ္သြားေတာ့ bus tier breaker ျပဳတ္သြားပါတယ္။ ခဏအၾကာမွာ emergency generator က auto ထ လည္ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလး ၾကာတဲ့ အထိ generator ACB On မသြား ပါဘူး။ အဲဒီမွာ သတိထားတာက Voltage sensing relay က On မသြားပါဘူး။ အဲဒီ relay on ယင္ သူ႔အေပၚမွာရွိတဲ့ LED ေလး လင္း သြားရမွာပါ။ Voltage တိုင္းထားတာလည္း 360 V ေတာင္ မျပည့္ပါဘူး။ Frequency က 60 Hz အျပည့္ထြက္ပါတယ္။ Volt ေရာ Freq ပါ ၿငိမ္ပါတယ္။ Hunting မျဖစ္ပါဘူး။ သူ႔ operation voltage က 440V ပါ။
85% ဆိုယင္ 374 V အနည္းဆုံးရွိမွ voltage sensing relay က output ထုတ္ေပးမွာပါ။ ဒီေတာ့မွ ACB close signal ရမွာပါ။ ဒီေတာ့ voltage ကို တင္ေပးဖို႔လုပ္ပါတယ္။ ESB panel ထဲက trimmer pot ေလးကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့ Max ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ဆက္တင္လို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ ဒါနဲ႔ generator terminal cover ဖြင့္ၿပီး AVR က preset နဲ႔ တင္ေပးပါတယ္။ ဒါေတာင္ အမ်ားဆုံး 390V ဘဲရပါတယ္။ 390V တင္လိုက္ေတာ့ voltage sensing relay ON သြားၿပီး စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း ACB လည္း on သြားပါေတာ့တယ္။
ဒါေပမဲ့ Generator အတြက္ ACB က close လုပ္မေပးဘူး ေျပာပါတယ္။ Manual ေတာင္းၿပီး drawing ဖတ္ၾကည့္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ component ေတြကို မွတ္ထားလိုက္ပါတယ္။ ACB မွာ spring status ကိုၾကည့္ေတာ့ charged ကို ျပေနပါတယ္။ တစ္ကယ္စမ္းယင္ ၾကည့္ရမယ့္ အခ်က္ေတြနဲ႔ တိုင္းရမယ့္ ေနရာေတြကို ေလွ်ာက္ၾကည့္ထားလိုက္ပါတယ္။ ၿပီးမွ စမ္းဖို႔ ဓာတ္ႀကိဳးကို အကူအညီ ေတာင္းရပါတယ္။
ဒီ switch board က ေတာ္ေတာ္ေလး ေဟာင္းေနပါၿပီ။ ACB ကလည္း Hyundai အမ်ဳိးအစား fix mounting ပါ။ တစ္ခုခုဆို လုပ္ရမွာ မေခ်ာင္ပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး Test mode selector switch က Generator ကို လည္မလည္စစ္တဲ့ option ဘဲပါ ပါတယ္။ Power On တဲ့ အပိုင္းမပါ ပါဘူး။ ဒီေတာ့ စမ္းခ်င္ယင္ MSB ကေန ESB ဆီသြားတဲ့ feeder breaker ကို ျဖတ္ၿပီး simulation black out လုပ္ေပးရပါတယ္။ MSB ကေန အဝင္ power ျပတ္သြားေတာ့ bus tier breaker ျပဳတ္သြားပါတယ္။ ခဏအၾကာမွာ emergency generator က auto ထ လည္ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလး ၾကာတဲ့ အထိ generator ACB On မသြား ပါဘူး။ အဲဒီမွာ သတိထားတာက Voltage sensing relay က On မသြားပါဘူး။ အဲဒီ relay on ယင္ သူ႔အေပၚမွာရွိတဲ့ LED ေလး လင္း သြားရမွာပါ။ Voltage တိုင္းထားတာလည္း 360 V ေတာင္ မျပည့္ပါဘူး။ Frequency က 60 Hz အျပည့္ထြက္ပါတယ္။ Volt ေရာ Freq ပါ ၿငိမ္ပါတယ္။ Hunting မျဖစ္ပါဘူး။ သူ႔ operation voltage က 440V ပါ။
85% ဆိုယင္ 374 V အနည္းဆုံးရွိမွ voltage sensing relay က output ထုတ္ေပးမွာပါ။ ဒီေတာ့မွ ACB close signal ရမွာပါ။ ဒီေတာ့ voltage ကို တင္ေပးဖို႔လုပ္ပါတယ္။ ESB panel ထဲက trimmer pot ေလးကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့ Max ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ဆက္တင္လို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ ဒါနဲ႔ generator terminal cover ဖြင့္ၿပီး AVR က preset နဲ႔ တင္ေပးပါတယ္။ ဒါေတာင္ အမ်ားဆုံး 390V ဘဲရပါတယ္။ 390V တင္လိုက္ေတာ့ voltage sensing relay ON သြားၿပီး စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း ACB လည္း on သြားပါေတာ့တယ္။
ျပႆနာ ေျပလည္သြားပါၿပီ။
ဒါေပမဲ့ Voltage နည္းေနတာေတာ့ AVR အသစ္လဲဖို႔ အၾကံေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေတာင္ ဓာတ္ႀကိဳးက BCD source abnormal ဆိုတဲ့ alarm မီးလင္းေနလို႔ ျပႆနာရွာေနတာနဲ႔ နည္းနည္း ၾကည့္ေပးရပါေသးတယ္။ BCD ဆိုတာ Battery Charging Discharging unit ေပါ့။ ESB ရဲ႕ main panel မွာ reset လုပ္လည္း မရေတာ့ drawing ဖတ္ၿပီး လိုက္ရွာရပါတယ္။ BCD unit မွာ တိုင္းၾကည့္ေတာ့ အဝင္ power source ကရွိေနပါတယ္။ ေနာက္ ေသခ်ာၾကည့္ေတာ့မွ အဲဒီ BCD panel က reset လုပ္ေပးမွ alarm ေပ်ာက္သြားပါတယ္။ ဒီ ဓာတ္ႀကိဳးက ESB ကို သိပ္မထိထားဘူး ထင္တယ္။ တစ္ကယ္ဆို သူက ပိုသိသင့္တာေပါ့ေနာ္။ ESB black out ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ BCD source ေပ်ာက္သြားလို႔ alarm ေပၚလာတာ။ Power ျပန္လာေပမဲ့ reset မလုပ္ယင္ alarm မေပ်ာက္ဘူးေပါ့။
ဒါေပမဲ့ Voltage နည္းေနတာေတာ့ AVR အသစ္လဲဖို႔ အၾကံေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေတာင္ ဓာတ္ႀကိဳးက BCD source abnormal ဆိုတဲ့ alarm မီးလင္းေနလို႔ ျပႆနာရွာေနတာနဲ႔ နည္းနည္း ၾကည့္ေပးရပါေသးတယ္။ BCD ဆိုတာ Battery Charging Discharging unit ေပါ့။ ESB ရဲ႕ main panel မွာ reset လုပ္လည္း မရေတာ့ drawing ဖတ္ၿပီး လိုက္ရွာရပါတယ္။ BCD unit မွာ တိုင္းၾကည့္ေတာ့ အဝင္ power source ကရွိေနပါတယ္။ ေနာက္ ေသခ်ာၾကည့္ေတာ့မွ အဲဒီ BCD panel က reset လုပ္ေပးမွ alarm ေပ်ာက္သြားပါတယ္။ ဒီ ဓာတ္ႀကိဳးက ESB ကို သိပ္မထိထားဘူး ထင္တယ္။ တစ္ကယ္ဆို သူက ပိုသိသင့္တာေပါ့ေနာ္။ ESB black out ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ BCD source ေပ်ာက္သြားလို႔ alarm ေပၚလာတာ။ Power ျပန္လာေပမဲ့ reset မလုပ္ယင္ alarm မေပ်ာက္ဘူးေပါ့။
ေနာက္ဆက္တြဲအေနနဲ႔ အဲဒီသေဘၤာ ေနာက္တစ္ေခါက္ ဝင္လာေတာ့ AVR အသစ္ယူသြားၿပီး လဲေပးလိုက္ပါတယ္။ Voltage လည္း 440V ညႇိေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ black out test ထပ္စမ္းေတာ့လည္း အားလုံး အဆင္ေျပပါတယ္။
[Unicode]
ဒီပြဿနာက မကြာခဏ ကြုံရပါတယ်။ ကျွန်တော်ကြုံခဲ့တဲ့ သင်္ဘော ၄ စီးက ပြဿနာလေးတွေကို တစ်ခုပြီးတစ်ခု ပြောပြပါမယ်။
ပထမတစ်စီးက container သင်္ဘောပါ။ သင်္ဘောပေါ်ရောက်တော့ အင်ဒို ဓာတ်ကြိုး ပြောပြချက်အရ black out test စမ်းတော့ Emergency generator auto-start က အလုပ်လုပ်ပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ Generator အတွက် ACB က close လုပ်မပေးဘူး ပြောပါတယ်။ Manual တောင်းပြီး drawing ဖတ်ကြည့်ပါတယ်။ ဖြစ်နိုင်ချေရှိတဲ့ component တွေကို မှတ်ထားလိုက်ပါတယ်။ ACB မှာ spring status ကိုကြည့်တော့ charged ကို ပြနေပါတယ်။ တစ်ကယ်စမ်းယင် ကြည့်ရမယ့် အချက်တွေနဲ့ တိုင်းရမယ့်နေရာတွေကို လျှောက်ကြည့်ထားလိုက်ပါတယ်။ ပြီးမှ စမ်းဖို့ ဓာတ်ကြိုးကို အကူအညီတောင်းရပါတယ်။ ဒီ switch board က တော်တော်လေး ဟောင်းနေပါပြီ။ ACB ကလည်း Hyundai အမျိုးအစား fix mounting ပါ။ တစ်ခုခုဆို လုပ်ရမှာ မချောင်ပါဘူး။ နောက်ပြီး Test mode selector switch က Generator ကို လည်မလည်စစ်တဲ့ option ဘဲပါ ပါတယ်။ Power On တဲ့ အပိုင်းမပါ ပါဘူး။ ဒီတော့ စမ်းချင်ယင် MSB ကနေ ESB ဆီသွားတဲ့ feeder breaker ကို ဖြတ်ပြီး simulation black out လုပ်ပေးရပါတယ်။ MSB ကနေ အဝင် power ပြတ်သွားတော့ bus tier breaker ပြုတ်သွားပါတယ်။ ခဏအကြာမှာ emergency generator က auto ထ လည်ပါတယ်။ တော်တော်လေး ကြာတဲ့ အထိ generator ACB On မသွား ပါဘူး။ အဲဒီမှာ သတိထားတာက Voltage sensing relay က On မသွားပါဘူး။ အဲဒီ relay on ယင် သူ့အပေါ်မှာရှိတဲ့ LED လေး လင်း သွားရမှာပါ။ Voltage တိုင်းထားတာလည်း 360 V တောင် မပြည့်ပါဘူး။ Frequency က 60 Hz အပြည့်ထွက်ပါတယ်။ Volt ရော Freq ပါ ငြိမ်ပါတယ်။ Hunting မဖြစ်ပါဘူး။ သူ့ operation voltage က 440V ပါ။ 85% ဆိုယင် 374 V အနည်းဆုံးရှိမှ voltage sensing relay က output ထုတ်ပေးမှာပါ။ ဒီတော့မှ ACB close signal ရမှာပါ။ ဒီတော့ voltage ကို တင်ပေးဖို့လုပ်ပါတယ်။ ESB panel ထဲက trimmer pot လေးကို လှည့်ကြည့်တော့ Max ဖြစ်နေပါပြီ။ ဆက်တင်လို့ မရတော့ပါဘူး။ ဒါနဲ့ generator terminal cover ဖွင့်ပြီး AVR က preset နဲ့ တင်ပေးပါတယ်။ ဒါတောင် အများဆုံး 390V ဘဲရပါတယ်။ 390V တင်လိုက်တော့ voltage sensing relay ON သွားပြီး စက္ကန့်ပိုင်းအတွင်း ACB လည်း on သွားပါတော့တယ်။
ပြဿနာ ပြေလည်သွားပါပြီ။ ဒါပေမဲ့ Voltage နည်းနေတာတော့ AVR အသစ်လဲဖို့ အကြံပေးခဲ့ပါတယ်။ ဒါတောင် ဓာတ်ကြိုးက BCD source abnormal ဆိုတဲ့ alarm မီးလင်းနေလို့ ပြဿနာရှာနေတာနဲ့ နည်းနည်း ကြည့်ပေးရပါသေးတယ်။ BCD ဆိုတာ Battery Charging Discharging unit ပေါ့။ ESB ရဲ့ main panel မှာ reset လုပ်လည်း မရတော့ drawing ဖတ်ပြီး လိုက်ရှာရပါတယ်။ BCD unit မှာ တိုင်းကြည့်တော့ အဝင် power source ကရှိနေပါတယ်။ နောက် သေချာကြည့်တော့မှ အဲဒီ BCD panel က reset လုပ်ပေးမှ alarm ပျောက်သွားပါတယ်။ ဒီ ဓာတ်ကြိုးက ESB ကို သိပ်မထိထားဘူး ထင်တယ်။ တစ်ကယ်ဆို သူက ပိုသိသင့်တာပေါ့နော်။ ESB black out ဖြစ်တဲ့အချိန် BCD source ပျောက်သွားလို့ alarm ပေါ်လာတာ။ Power ပြန်လာပေမဲ့ reset မလုပ်ယင် alarm မပျောက်ဘူးပေါ့။
နောက်ဆက်တွဲအနေနဲ့ အဲဒီသင်္ဘော နောက်တစ်ခေါက် ဝင်လာတော့ AVR အသစ်ယူသွားပြီး လဲပေးလိုက်ပါတယ်။ Voltage လည်း 440V ညှိပေးခဲ့ပါတယ်။ နောက်ထပ် black out test ထပ်စမ်းတော့လည်း အားလုံး အဆင်ပြေပါတယ်။
No comments:
Post a Comment